روایت فتح
قالب وبلاگ

نمی دانم چه خبر شده، واقعا اوضاع عجیب است از روز ی که آقا را دیدم که در کنفرانس بیداری اسلامی مانند پیامبر ی با قلبها سخن می گوید احساس کردم هر چه که تا به حال در حد دعا بود حالا جدی شده،وقتی دیروز دوباره او را دیدم که این بار برای گرفتن حق فلسطینیان (حق اسلام)مقتدرانه می گوید: همه فلسطین برای همه فلسطینیان ،با خودم گفتم کجایی؟ببین در اطرافت چه خبر است ؟در لندن اندیشمندان مذاهب اسلامی نماز وحدت می خوانند ،مصریها و تونسی ها و مجاهدان لیبیایی این بار دیگر رگ عربی شان گل نکرده فریادهای الله اکبرشان نشانی از اسلام است.

وآن طرف در اقتصاد بیمار غرب حالا با جنبش تسخیر والستریت که الگو برداری از مردم مصر کرده اند و مردم 60 شهر آمریکا از آنها حمایت کرده اند دیگر کمر راست نخواهد کرد، و حرف اوباما که رژیم غاصب را خط قرمز دولتش خوانده.

وقتی همه اینها را کنار هم می گذارم یادم می آید که در آخرالزمان اسلام با تمام قدرت در برابر تمام کفر قرار خواهد گرفت .

حالا تو بگو ما کجای تاریخ ایستاده ایم ؟

آیا سحر نزدیک است ؟

[ 12 / 7برچسب:دنیا, ] [ 8 PM ] [ ایوب ] [ ]

بحرین نامی که این روزها سختی تورم  و کمبود بنزین و سخنرانی دکتر و مشایی  و همه و همه را از ذهنم بیرون کرده است.

خدایا با تو سخن می گویم چراکه نا امیدم از همه دموکراسی ها و حقوق بِشّرها ،از همه کافران مسلمان و مسلمانان کافر.

خدایا کجاست آنکه باید بیاید ؟آیا هنوز وقتش نرسیده ؟چرا هیچ کس کاری نمی کند؟کجایند مردان بی ادعا؟

 چرا ندای "خیبر خیبر یا صیهون     جیش محمد(ص)قادمون"نمی آید؟


ادامه مطلب
[ 8 / 7برچسب:بحرین,, ] [ 2 PM ] [ ایوب ] [ ]

این روزها هر گاه چشمم به تلویزیون گوشه خانه می افتد عصبانی و ناراحت می شوم ،رسانه ملی که به خانه ای  قدیمی که تار عنکبوت در آن تنیده می ماند تا یک رسانه با محتوا با برنامه های مفید وجذاب.

رسانه ملی که معلوم نیست چرا؟ این نام بزرگ را با خود یدک می کشد در حالیکه این روزها به من نه ، به شهر من نه، به کشور من نه، به بزرگترین و قدیمترین محل تمدن بشری و همه مردمان خونگرم و دوست داشتنی اش با پخش فیلمی    بی مایه در شب های زوج توهین می کند. 

رسانه ملی که تمام برنامه هایش در یک تناوب پنج ساله تکرار می شود (البته به جز اخبار )و من نگران از این که این به اصطلاح فیلم هم درون برنامه های  این  تناوب پنج ساله قرار گیرد.

رسانه ملی که یکی از بزرگترین مدعیان جنگ نرم است  در حالی که توانایی نگه داشتن مخاطبین خود را هم ندارد و اگر کارهای امثال سلحشور و میر باقری نبود معلوم نبود چه بلایی بر سر این مدعی مبارز طلب می آمد .

رسانه ملی که از این همه زیبایی شهر من ،خانه های ویران خشت و گلی متروکه را دیده  و شاید سازندگان این فیلم  از آنجاییکه اصطلاحا فیلم شان مرتبط با  تاریخ است ،وقت نکرده اند سری به موزه شهر من بزنند .


ادامه مطلب
[ 8 / 7برچسب:فیلم ,دقیانوس,جیرفت, ] [ 2 PM ] [ ایوب ] [ ]

در این قسمت مطالبی عمومی از آنچه که باید در باره شبکه مخابراتی بدانید براتون می ذارم این جزوه آموزشی کار دونفر از همکلاسی های خوبم من هست که همین جا از این دوستان تشکر می کنم

(البته تصحیح شده و مطالبی هم اضافه شده )

www.4shared.com/file/fMRl3-hI/_online.html

 

[ 2 / 7برچسب:مخابرات,سوئیچینگ,, ] [ 9 AM ] [ ایوب ] [ ]

روش درست زندگی همواره یکی از دغدغه های بشر برای رسیدن به سعادت حقیقی بوده است و هر ملتی به دنبال این روش به راهی رفتند و به نتایج متفاوتی رسیدند.پس می توان گفت که تمدنها و فرهنگهای مختلف بشری بدنبال این روش زندگی بوجود آمد .به این  روش زندگی در غرب" ایدئولوژی " و در فرهنگ ما "دین"گفته می شود .از ابتدا که با خودم قرار گذاشتم  مطالبی  در حوزه دین بنویسم به منابع و افراد زیادی مراجعه کردم زیرا معتقدم که اگر بتوانیم دین اسلام را درست معرفی کنیم از چنان جذابیتی برخوردار است که دیگر نیازی نخواهد بود برای اثبات یک مطلب درست دست به دامن شرق و غرب بشویم {اسلام به ذات خود ندارد عیبی       هر عیب که هست از مسلمانی ماست }

 در نهایت به این آیه از قران راهنمایی شدم :"و لقد کان رسول الله فی اسوه حسنه"- ترجمه : همانا پیامبر برای شما یک الگوی کامل است .

  در این نوشتار که به  صورت زنجیر وار حضورتان ارائه می کنم سعی می شود همراه با بیان مطالبی پیرامون پیامبر اعظم (ص)، در هر جا که لازم بود به بیان معظلات زندگیهایمان و همچنین ارائه راهکارهایی از نگاه دین  بپردازم .

شناخت پیامبر اعظم(ص)

  می فرمود:من نزد خداوند ده نام دارم، محمد،محمود ،احمد، ماحی:کسی که کفررا محو می کند، عاقب:آنکه بعد از او پیامبر ی نمی آید، حاشر:آنکه مردم دروز قیامت پیش پایش محشور می شوند،رسول التوبه، رسول المَلاحم:پیامبر نبردهای دشوار، مُقَفّی :گرامی دارنده همه مردم، قَثِّم :کسی که جامع وکامل است


ادامه مطلب
[ 2 / 7برچسب:پیامبر اعظم,راه زندگی,, ] [ 8 AM ] [ ایوب ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

و خدایی که در این نزدیکی است
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان روایت فتح و آدرس revayatfath.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 129
بازدید کل : 23513
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1




استخاره آنلاین با قرآن کریم